Pages

Iklan

ChatBox

Saturday 21 July 2012

Ramadhan kembali

Sewaktu aku kecil ini lah permainan aku paling suka selain bermain mercun,iaitu meriam buluh.Dekat kg aku selalu aku lah yang paling kuat(bukan belagak).
Jadi waktu nak buat meriam buluh tu memang seronok sebab terpaksa pergi bukti masuk hutan cari buluh semata-mata nak cari buluh yang tahan lasak.Apa yang paling lucu kami bertiga menaiki sebuah motorsikal untuk membawa beberapa batang buluh,yang aku paling tidak lupa tentang Sam kerana dia duduk dibelakang aku,manakala aku duduk ditengah dan Che Wan yang bawa motorsikal.Waktu terlanggar bonggol ditengah jalan Sam terjatuh sambil terduduk dan 2 batang buluh berada diatas bahu sambil bersilang.Aku dengan Che Wan berhenti motorsikal sambil gelak.hahaa aku memang tak boleh lupa,sebut je kat kg Sam Badok semua budak kenal,dengan kelakar dengan rupa dia.hahaha

0 comments:

Post a Comment

Facebook Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites